Ο Γιώργος

Σήμερα που λες γνώρισα το Γιώργο. Ο Γιώργος δούλευε στη Λούτσα. «Ξέρεις από Λούτσα κυρία;» Ψώνιζε χρόνια σε ένα φιλαράκι τον Τάσο. Ο Τάσος έφυγε 59 χρονών. Η μακαρίτισσα η μάνα του της πήγαν τη σύνταξη από 500€ στα 300€. «Είναι κράτος αυτό κυρία;» Πήγαινα να ψωνίσω στον Τάσο, κοιτάζω από δω κοιτάζω από κει τίποτα. Ένας γέρος 94 χρονών, οδηγούσε, κρανιοεγκεφαλική κάκωση και το μάτι να κλείνει. Εχασα τα δουλειά μου, δούλευα με κάτι Αλβανούς, καλά παιδιά, τότε έδιναν 1000€ για να πάρουν άδεια παραμονής. Τώρα με τόσο κόσμο που έρχεται θα βγάλουν λεφτά. «Κράτος είναι αυτό κυρία;» Η δικηγόρος που δεν πήρε και φράγκο είπε ότι ήθελα να αυτοκτονήσω, κι ένας φίλος μου δικηγόρος 65 χρονών μου είπε «Τι λες ρε Γιώργο; Ούτε εγώ δεν οδηγώ πια!». Έχω και παιδί και εγγόνι και δε μπορώ να τα δω κυρία. Και ο άλλος εδώ πουλάει 1€ το μπουκάλι.



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις