Ωραίοι άνθρωποι [15/11/2015]

Θα έρθει ένα πρωινό, που δε θα υπάρχει ό,τι υπήρξε μέχρι χθες.
Θα έρθει ένα πρωινό, που όλοι οι όμορφοι άνθρωποι θα έχουν πεθάνει.
Θα έρθει ένα πρωινό, που κι εσύ θα το έχεις επιλέξει.
Θα έρθει ένα πρωινό, που θα με ρωτήσεις τι κάνω.
Και θα δεις στα μάτια μου το θάνατο σου.
Όπως αυτόν που είδα εγώ στα δικά σου τις προάλλες.
Θα έρθει ένα πρωινό, που θα αγγίζω άλλα σώματα κατά πως ευχήθηκες.
Θα έρθει ένα πρωινό, που θα φοράω τα ρούχα σου.
Θα έρθει ένα πρωινό, που θα πηγαίνω στη δουλειά σου.
Θα έρθει ένα πρωινό, που όσοι λες πως σε αγαπούν θα με λατρεύουν.
Θα έρθει ένα πρωινό, ακριβώς σαν όλα αυτά τα πρωινά που μου ευχήθηκες.

Όμως τώρα ακόμα.
Είναι βράδυ.

Είναι ένα ακόμα βράδυ, που μέσα από την ειρωνεία, φαίνεται η αγάπη.
Είναι ένα ακόμα βράδυ, που μέσα από τη σιωπή, φαίνεται η αδιαφορία.
Είναι ένα ακόμα βράδυ, που μέσα από την απουσία, φαίνεται ο σκοπός σου.
Είναι ένα ακόμα βράδυ, που μέσα από την υποτίμηση, φαίνεται ο στόχος.
Είναι ένα ακόμα βράδυ, που όπως το πρώτο βράδυ, όλοι περιμένουν η πληγή να γίνει χιούμορ.
Είναι ένα ακόμα βράδυ, που δεν έχω παιχνίδια να δώσω.
Είναι ένα ακόμα βράδυ, που θα ορκιστώ στην ανυπαρξία σου.
Είναι ένα ακόμα βράδυ, που θα συνειδητοποιήσω πόσο μόνη ήμουν από την αρχή.

Είναι ένα ακόμα ωραίο βράδυ.. σαν αυτά που κάνουν οι ωραίοι άνθρωποι.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις